دیدآرت

(قرمز- قرمز- سبز).n

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۱، ۱۰:۴۳ ب.ظ

---------------------------------

پشت فرمان نشسته ام و منتظر سبز شدن چراغ ردیف سوم هستم. می دانم که نباید به جایگاه اول فکر کنم.

پیچ و خم های مسیر را در ذهنم مرور می کنم. دستانم را به فرمان می مالم...پدال نداشته ام را چک می کنم. پیست دیگر خالی از آدم شده.

قرمز- قرمز- سبز!

دود از لاستیک ماشین های جلو فوران می کند. چند لحظه اول را باید بصورت کور رانندگی کرد و فقط باید شانس داشته باشی تا اتفاقی آن جلو نیافتد.

به پیچ اول می رسیم. این جا احتمال اسپین زدن هست. باید مراقب بود...

یکی آن جلو مثل اینکه حواسش نیست. دقیقا در همان نقطه اسپین زد و رفت در خاکی...

##$%^%&&()TUIF>>>>.........

دوباره پشت فرمان نشسته ام و منتظر سبز شدن چراغ ردیف سوم هستم.

پیچ و خم های مسیر را در ذهنم مرور می کنم. دستانم را به فرمان می مالم...پدال نداشته ام را چک می کنم. پیست دیگر خالی از آدم شده.

 قرمز- قرمز- سبز!

امیدوارم این بار اتفاقی برای آن موجود عوضی نیافتد و گرنه دوباره بازی را ری استارت می کند و...

-----------------------------

امیدوارم مقداری انسانیت در رانندگان فرمول یک وجود داشته باشد و گرنه هیچ فرقی با راننده های بازی های کامپیوتری ندارند. و گرنه آقای شوماخر شما غلط میکنی بازی فوتبال دوستانه شرکت میکنی که پولش برسه به بدبخت بیچاره ها

ایضا بقیه رفقای به اصطلاح انسان دوست

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۱، ۱۰:۴۳ ب.ظ
  • صادق لطفی زاده

نظرات  (۱۲)

سلام.
قشنگ بود.
خود عکس رو تو صفحه انقلاب بحرین میگذارم و ایضا در وال استریت البته اگر پاکش نکنند.
تا حالا تیم پورشه انصرافش رو اعلام کرده.
اینا بخاطر جون خودشون انصراف دادن...شاید تقیه کردن :)
:
کارستن مولیتور رئیس تیم پورشه در این زمینه گفت: ما به عنوان مدیران پورشه مسئول امنیت جانی اعضای تیم خود هستیم. مسابقه در بحرین برای ما یکی از مهم‌ترین مسابقات در طول فصل است اما ما انصراف خود را به طور رسمی اعلام کردیم، هرچند اتخاذ چنین تصمیمی کار راحتی نبود.
خوب همیشه همینجوری بوده دیگه.
مثلا زمان فتنه 88 وقتی میخواستن ایران رو در تنگنای سیاسی قرار بدن، میگفت ایران امنیت نداره برای مسابقات ...
کلا یه نوع فنت مثلا غیر سیاسیه.
چون اگر مستقیم بگن که ما له یا علیه حکومت یا مردم بحرین کاری شرکت نمیکنیم، مصداق سیاسی کاری در ورزش میشه و ...
حالا کلا.
اهم
همیشه هم نمیشه نوشت، گاهی اوقات هم باید «لایک» زد. پس: لایک!
انصافاخفن زدید توفازقلم زنیا!!!!
مراقب خودتون باشید!
دارم بذر یه میوه رو می کارم به امید اینکه یه روزی درختش میوه بده
این همون چیزیه که من هرگز جرأتشو پیدا نکردم
انشالله موفق باشید.
سلام
من فکر می کنم و نمی دونم.
مخاطب این نوع نوشته ها چند نفر میتونن باشن؟؟
من فکر می کنم و پریشان فکر می کنم و فکر می کنم
من فعلا دنبال این قسمتش نیستم...
یه کار شسته رفته و خوب
فقط ای کاش اشارات واضح تری به قضیه بحرین داشتید
در واقع پوستر، بدون تیتر و در جریان اتفاقات اخیر در بحرین نبودن عده ای باعث میشه مفهوم واضح منتقل نشه اما در مجموع کار نو و فوق العاده ای است در گرافیتی های خود بحرینی ها و ... دیدم مثلا تایر را قطره خون کردند و... اما این کار زیبایی است و تم نمایشگاهی دارد
خدا خیرتان دهاد
ایشالا داغ جهنم به دلتون بمونه عزیز
  • مجاهدسایبری
  • با سلام ؛
    بنده مدیر سایت مجاهد سایبری هستم و تمایل به تبادل لینک یا لوگو...
    1-اگر برای تبادل لینک با این سایت موافق هستید لطفا با نام "مجاهدسایبری" لینک کنید.
    2- اگر برای تبادل لوگو در صفحه اول هستید یکی از لوگو های مورد نظر را از این صفحه http://moujahed.ir/logo-moujahed/ استفاده کنید و تصویر لوگوی خود را ارسال
    کنید.
    لوگوی دوستان گرافیست با این حالت در صفحه اول به نمایش در میاد :
    http://moujahed.ir/wp-content/uploads/File-Other/logo/logo-sangar/l-khamenei.png
    لطفا سپس به سایت ما بیاید و بفرمایید که با چه نامی یا چه لوگویی شما رو لینک کنم
    http://moujahed.ir
    یا علی ان شاءالله که بتونیم همسنگران خوبی برای هم باشیم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی