دیدآرت

چند لحظه "پرواز شبانه"

چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۱، ۰۴:۰۹ ق.ظ

پرواز شبانه استخراج زوایای پنهان زندگی است از دنیایی ماشینی و به ظاهر غیر انسانی...

موفقیت و عمق زیاد شخصیت پردازی حاصل تجربه بی واسطه نویسنده است از دنیای پرواز

16

17
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۱، ۰۴:۰۹ ق.ظ
  • صادق لطفی زاده

نظرات  (۷)

واقعا کتاب بی نظیریه.... حتی با چند بار خوندن هم آدم ازش سیر نمی‌شه انگار....
کلا نگاه لطیف و ظریفی داره این آدم
دلم میخواد رها از همه ی دغدغه هام بشینم زیر سایه یه درخت تنها تویه دشت سر سبز پر از گل های وحشی ساعت ها بلند بلند کتاب بخونم بعدش بشینم هرچی خوندم رو برای یکی تعریف کنم
مدل قشنگیه برای معرفی کتاب
تو کتابو بخون...
درخت و گوشش با من
احساس می کنم تو این دنیا خیلی چیزها رو دارم از دست میدم......
اصلا این دنیا انگار ذاتش همینه...
از دست رفتنی هست
خوبه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی