دیدآرت

مقاومت رمز پیروزی

پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۳۹ ق.ظ
قُلْ إِنَّما أَعِظُکُمْ بِواحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنى‏ وَ فُرادى
از اول هم قرارم با خودم این بود که به کسی رای بدهم که گفتمان مقاومت رو ادامه بده، هر چند که در نظرسنجی هایی که انجام میشه کمتر رای داشته و ...
برای من استوار ماندن این گفتمان مهم تر از مسائل اقتصادی بوده ، هست و خواهد بود. هر چند که این نگاه نافی رسیدگی به امور اقتصادی نیست.
با این رویکرد، آقای جلیلی رو اصلح میدونم  و همینجا اعلام میکنم که قرار ندارم که در این شخص ذوب شوم و اشتباهاتش را ندید بگیرم. حتی اگر جلیلی هم روزی از این گفتمان فاصله بگیرد، برای من تمام شده محسوب می شود.
و البته برای اونهایی که شاید ماهیت انقلاب اسلامی رو فراموش کرده باشن توصیه می کنم در این کلام حضرت روح الله تامل کنن:
اگر قرار باشد انتخاب کنیم...
 
 
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۳۹ ق.ظ
  • صادق لطفی زاده

نظرات  (۳)

سلام
احسنت...
اجازه دارم تو وبلاگم منتشرش کنم؟
والا فکر میکنم این یه نوت شخصیه...و یه اعلام موضع هست.از نظر من مشکلی نداره
بله اما چون کاملا حرف دل منو زدید با این تفاوت که من نمیتونستم این طوری بیان کنمش
پس با اجازه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی