برای فلسطین
پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۰۷ ب.ظ
با دخل و تصرف از سایت یانون دیزاین:
روز قدس امسال فریاد همه مستضغفین عالم یک صدا “مرگ بر اسرائیل” خواهد بود.
به حمدلله در چند سال قبل (حوالی سالهای 86 تا 90) جمعی از بروبچه های خوب دانشگاه هنر و هیئت محبان اهل بیت هنر، با دقت در مساله اسرائیل و پرداخت ویژه به اون کارهای گرافیکی فاخری در هوشیارسازی مخاطب نسبت به خطر این غده سرطانی ایجاد کردند که در اون ها با پرداخت به شرکتها و بنگاه های چندملیتی صهیونیستی و مورد بهرهبرداری صهیونیست سعی کردند ندای حق جهان اسلام در تبری از این رژیم فاسد رو از طریق زبان همهگیر هنر به گوش جهان برسونن…..
بعدها هم همین بروبچه ها (که در آتلیهی هنری سهدرچهار گردهم میامدند) با کمک هم سایت 72dpi رو به عنوان کارگروه گرافیک هیئت هنر راه انداختن که به انتشار و تولید محتوای گرافیکی با ندای حق بپردازن که به زودی دوباره راه خواهد افتاد ان شا الله….
در ایده پردازی تا اجرای این کارها افراد متعددی دخیل بودند که میترسم با نام بردن برخی نام برخی رو جابندازم و شرمنده شون بشم. پس فعلا نام نمی برم تا با هماهنگی خودشون بتونم اسامی رو اینجا بنویسم
در ایده پردازی تا اجرای این کارها افراد متعددی دخیل بودند که میترسم با نام بردن برخی نام برخی رو جابندازم و شرمنده شون بشم. پس فعلا نام نمی برم تا با هماهنگی خودشون بتونم اسامی رو اینجا بنویسم
***
آخرین کار یه پوستر چند پرده ای هست که با فرمت گیف قابلیت های خودش رو بروز میده-در مورد این جور پوسترا قبلا در یادداشتی با نام روی خط حاشیه صحبت شده بود
Before you realize, it’s your life.
DEVIL’S Golden Teeth
another design
I AM NASTY
TIME Selected News
THE WEEK
The elegance of The liberal-democracy
YOU Buy L’oreal ; Shoot innocent
YOU Buy L’oreal ; Harm innocent
Shell & Reality
CNN; it happens but you can’t see
DraCola; Drink Cold Palestinian child’s Blood
Marlboro; Warbudget
YOU Buy; Empower the aggressor
The censorship of the truth by means of reality
Sponsoring Genocide
the moment you click on it
Beautifully Bites
?You Buy / They Sell / They Bacome Powerfull / Who Kill
- پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۰۷ ب.ظ
به نظرم من هم کارای بسیار جذابی هستند اما کلیت کارها یک مشکل اساسی دارند
اولین وظیفه یک پوستر والبته مهمترینش انتقال پیام به مخاطب هست که به نظرم بعضی از پوسترها این وظیفه رو به درستی انجام نمیدادند به خصوص که مخاطب خیلی با این فضای کاری در ارتباط نیست (منظور بنده نمایشگاه قرآن هست که دو سالیه این پوسترها را اونجا میبینم)