پرداخت تصویر
یکی از چیزایی که تو کارهای سه بعدی باید در نظر داشت و روش یه حساب ویژه باز کرد مرحله پس تولید یا post production هست. این مسئله رو باید دونست که معمولا نرم افزار های سه بعدی ابزار های مناسبی برای نهایی کردن تصویر و پرداخت نهایی اون نیست. به همین خاطر خروجی اونها معمولا خام و نپخته به نظر میاد. نرم افزار های کامپوزیت (از همین photoshop خودمون بگیرین برین تا nuke , fusion , ...) برای پوشش این قسمت بوجود اومدن.
کامپوزیت این کار تو after effect انجام شد.تلاش کردم دکمه ها کمی گوگولی و خوردنی به نظر بیان. چیزی مثل آبنبات! و سعی شده نور پردازی و اصلاح رنگ کمی فضا رو فانتزی کنه.
در ادامه لایه های مختلف خروجی گرفته شده در محیط سه بعدی رو می تونین ببینین. از ترکیب اینا با هم تصویر نهایی بدست میاد.
نرم افزارهای استفاده شده: cinema 4d و after effect و کمی هم photoshop..قدر یه نخود!
رندر نهایی در cinema 4d
لایه ambience
لایه diffuse
لایه global illumination
لایه illumination
لایه reflection
لایه shadow
لایه specular
لایه depth
پ ن : بابت استفاده از کلمات لاتین پوزش اینجانب رو پذیرا باشین
- دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۴۱ ب.ظ
یه سوال داشتم
چرا وبلاگتون آرشیو زمانی نداره؟ من دنبال یه مطلب تو شهریور ماه می گردم. گیج شدم الان