دیدآرت

یل کرب و بلا

جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۱، ۱۱:۲۶ ب.ظ


 
حرفی نیست جز یک توضیح کوتاه:
طی چند سالی که به کرم ارباب خیمه عزا رو تو دانشگاه هنر علم کردیم روزی ما بچه های هنر بود که تصویر بسازیم برای شهدای کربلا
این دو تهفه ناقابل سهم من بود که بی کمک دوست خوبم محمد رضا چیتساز به ثمر نمی نشست.
یا علی
 
  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۱، ۱۱:۲۶ ب.ظ
  • صادق لطفی زاده

نظرات  (۵)

سلام.خدا قوت.سایت شخصیم رو امروز آپ میکنم.خوشحال میشم سری بزنید.
کلیه طرحامو وقف امام زمان کردم..نیت کردم دیگه امضای خودم رو روی طرح ها قرار ندم.
محک خوبی هست برای خودم ..ان شاءالله که مقبول افتد..
منتظر حضور
یا علی
برادر این که دیگه گفتن نداره...
نگفتنش هم محکی بود که....
  • هیئتی گراف
  • با سلام و صلوات
    دعوت هستید به حسینیه مجازی ما
    حسینیه ای برای همه طراحان
    مایل به تبادل لینک با شما هستیم
    موافق هستید؟
    منتظر حضور پرشور شما در حسنیه مجازی برای همه بچه هیئتی ها هستیم
    یاحق
    سلام
    ضمن اینکه کارا فوق العاده اند ...
    یادش بخیر استاد نیرومند و دفتر ایام و بچه ها
    رفتند یاران ، چابک سواران ، با خود بردن ...
    سلام بر همسنگر عزیز
    لوگوی شما در سایت گرافیکی فاروق اعظم لینک گردید ، در صورت تمایل گرافیکی فاروق اعظم را نیز لینک نمایید .
    با تشکر
    اجرکم محفوظ عندالله
    grandfarooq.ir
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی