دیدآرت

بالا-شهر

شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۵۸ ب.ظ

دیروز بالاخره تونستیم قله کلکچال رو فتح کنیم. نکته جالب تو فتح یه قله اینه که بعد از فتحش دیگه اون عظمت قبل از فتح رو نداره و برات کوچک بنظر میاد.

بعد از کلی کلنجار رفتن و رسیدن به قله تازه دیدیم چند عدد الاغ دارن رو قله می چرن. یه جوری نگاه می کردن که انگار دارن بهت می گن: حالا همچین جای خاصی هم نیومدین. انقدر باد نکنین حالا!

و البته برای اولین بار پرواز یه عقاب رو هم بیرون از تلوزیون دیدیم. واقعا ابهت داره این موجود. مسافت زیادی رو بدون اینکه بال بزنه پرواز کرد و از دید ما خارج شد.

چند تا عکس هم گرفتیم که زحمتش بیشتر رو دوش حسین سخا و علی محمد غلامی بود.


خواب بعد الفتح روی سنگ. واقعا جایگزین نداره


توصیه ام به رفقا اینه که کوه رو وارد برنامه زندگیشون بکنن. اثرات عجیبی داره تو زندگی 

پ ن : عکس اول پست مربوط به برج کمپ کلکچال هست؛ ایستگاه چهار. البته روی عکس کلی ور رفتیم. اصل عکس این جاست:



  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۵۸ ب.ظ
  • صادق لطفی زاده

نظرات  (۱۴)

خب میگفتید ما هم بیایم دیگه!

پاسخ:
علی خو.....هوم. اسمت آشناست :)
ma ham bad az yek sal doobare kooh navardi ro shoro kardim
dirooz ta divare oson raftim
lheili hal mide
پاسخ:
ایشالا دماوند
ســـــــــــلام
تــازه کــــارم
حدیث سفینه رو طراحی کردم
لطفا راهنماییم کنید ممنون.
http://tarhedel.ir/post/62
پاسخ:
چشم
سلام استعداد خودتون رو بسنجید.
http://gholipasandi.ir/talent
تولید خودمه :)
موفق باشد
پاسخ:
ای بابا برادر از ما که گذشته :)
و البته من حرف های جدی دارم درباره این نوع پرسش نامه ها
پرسش نامه هایی که مخصوص آدمای سرگردون این دوره زمونه هست...اونایی که تا بیست سالگی می رسن و هنوز به خودشناسی حداقل در زمینه علاقه مندی هاشون نرسیدن
و اینکه این پرش نامه ها بر مبنای خصوصیات پراکنده من نوعی که هنوز نتونستم خودم اینا را به جمع بندی برسونم و جهت بدم به من میگه که باید چیکاره باشم. و این بر اساس نسبتی هست که من قبلا با دنیای اطراف داشتم و ممکن است غلط باشد یا درست که این غلط و درست بودنش اصلا برای سامانه پرسشنامه اهمیتی نداره.
میدونی این پرسشنامه ممکنه تو یه جاهایی گول زننده هم باشه...بره آدمی که هنوز نسبتش رو با خیلی چیز ها(دنیا،خدا،من و...) تو این عالم مشخص نکرده این جور پرسش نامه ها که بر مبنای علایق شخصی و "من" تربیت نشده شخص به اون جهت میده بعضا خطرناک هم هست چه برسه به راهگشا بودن...
طولانی و پیچیده شد... 
  • علی محمد غلامی
  • ان شاالله این هفته کجا بریم؟!
    پاسخ:
    مگه شما هم قراره بیای :)
    سلام
    به ما هم سر بزنید بد نیستا!:)
    پاسخ:
    باشه
    راستی!بسی لذت بردیم از عکس
    السلام علیک یا اباالفضل العباس
    سلام آقا صادق بزرگ
    این عکسا رو دیدم ناخودآگاه یاد آهنگ "ملی پوشان،دلاوران،نام آوران،به لطف یزدان..." افتادم! :d
    اللهم ارزقنا صعود...
    پاسخ:
    سلام
    رحیم تازه جالبیش اینه که بره کوهنوردا این قله در حد تپه هم نیست..ببین ما چقدر آماتوریم که به این تپه ها دلخوشیم
    راستی خوشحال میشیم شما رو هم تو ارتفاعات ببینیم
    چقد لاغر شدید
    پاسخ:
    کوه پیرمون کرد ممد آقا :)
  • ایمان میرزایی
  • ادیت عکس عالیه
    امکانش هست آموزش هم بدین؟
    یا لینک آموزشی بدین؟
    پاسخ:
    اگر شد یه آموزش کوچولو میزارم تا ببینید چقدر مسخره این اتفاق افتاده :)
  • ایمان میرزایی
  • D: ممنون ازلطفتون بزرگوار
    در ضمن چهرتون یه ته شباهتی به شهید آنیلی داره ایشالا که شهید بشین :)
    پاسخ:
    اونی که شبیه آنیلیه حسین سخا هست نه من
    من اونی هستم که چوبدستی دستم گرفتم
  • ایمان میرزایی
  • :|
    میدونم
    خودتون منظورم بود :)
    http://upcity.ir/images2/98405797501088758336.jpg
    پاسخ:
    عجب
  • حسین احمدی سخا
  • هو ......... من کجام شبیه شهید آنیلیه باز علی محمد یکمی شباهت رنگی داره :)
    ولی فکر کنم محمد زمانی اشتباه گرفته چون اون لاغره منم نه تو
    پاسخ:
    آقا جان آقاجان
    اولا که اون ضمیر مفرد مذکر غائب چیه استفاده کردی؟
    دویما این بنده خدا روزای تپلی ما رو دیده بوده که الان داره اینجوری میگه
  • سید حسین حسینی
  • سلام
    دیروز پیامکی به دستم رسید مبنی بر فوت هنرمند انقلابی حسین احمدی سخا
    و با سرچ نامش به وبلاگ شما رسیدم
    روحش شاد و یادش گرامی
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    پاسخ:
    خدا رحمتتون کنه
    حسین عمرش مفید بود الحمدلله
    ایشالا عاقبت بخیری هممون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی