دیدآرت

کنز حیا زینب...

يكشنبه, ۸ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۲۱ ب.ظ

اگر اشتباه نکنم این کار اولین تصویر سازیم برای هیات محبین اهل بیت علیه السلام بود. اون موقع با یحیی نوریان اسکیس های معماریمون رو با مرکب و قلم فلزی می زدیم. حال و هوای اون موقع باعث شد این کار رو هم با همین تکنیک کار کنم. 
و اما درباره موضوع. جناب حبیب بن مظاهر یکی از شخصیت های دوست داشتنی من هست. یادم هست اون موقع کتاب  "از دیار حبیب سید مهدی شجاعی" رو چندین بار خوندم. صحنه مواجه حبیب و میثم تمار و اون جماعت در سایه نشسته که این دو رو دیوانه خطاب می کننن یکی از دوست داشتنی ترین قسمت های کتاب بود. اما در نهایت، کار به شب عاشورا و به پشت خیمه حضرت زینب(س) رسید.
 هر چند کار خالی از اشکال نیست اما از معدود کارهایی هست که با گذشت این همه مدت هنوز هم دوستش دارم.


پ ن: یادم رفته بود که یحیی نوریان هم برای حضرت زینب  سلام الله علیها یه تصویر سازی کرده بود. می تونین اینجا ببینینش.خدا به هممون توفیق بده که در "راه" باشیم

  • موافقین ۸ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۸ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۲۱ ب.ظ
  • صادق لطفی زاده

نظرات  (۲)

خواهرخوانده‌ی پست‌ت را دریاب.....
http://yanon.blog.ir/1392/10/16/my-lady-alone
پاسخ:
تو پست لینک کار تو رو هم اضافه کردم
  • طلبه امروزی
  • سلامی و درودی
    با مطلب «صیغه های حرام ...!» بروز هستم . در این مطلب به بررسی مسائل «ازدواج موقت» و «تعدد زوجات» پرداختم . خواندن این مطلب راهبردی نوین برای دفع شبهات درباره این دو موضوع است .
    + بیان سه نکته درباره "ازدواج" و "عقد" و "عشق" ...، ما را دنبال کنید
    پاسخ:
    به روی چشم برادر
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی